wtorek, 17 kwietnia 2018

KARTKA DLA PRZYJACIELA:) blog FANTASY

Witajcie Kochani,
dzisiaj mój debiut na wspaniałym blogu FANTASY.
Dzisiaj mam dla Was w ramach inspiracji kartkę dla przyjaciela.
Użyłam fantastycznych tekturek i wykrojników o niezwykle ciekawych wzorach.
Zobaczcie jak niezwykle koronkowe są dodatki firmowe.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja inspiracja i odwiedzicie blog
by mi o tym powiedzieć.


Hello FRIENDS
Today is my debut on the wonderful blog FANTASY. Hello to you, I am Izabela Weron and I have a card for a friend. I used amazing FANTASY dies and chipboard. I am delighted with the beautiful designs and quality of FANTASY products. See how beautifully the elements cut out on my sheet look beautiful. Everything is romantic atmosphere.

часть
Сегодня мой дебют на замечательном блоге FANTASY. Приветствую вас, я Izabela Weron, и у меня есть карточка для друга. Я использовал удивительные штампы FANTASY и  Чипборд
Я рад прекрасному дизайну и качеству продукции FANTASY.
Посмотрите, как красивые элементы, вырезанные на моем листе, выглядят красиво. Все это романтическая атмосфера.










I used the Fantasy chipboard and dies to make a friend's card
Я использовал Чипборд Fantasy «Фонари чудес и волшебства» и ножи, чтобы сделать открытку.

    

   

Hugs / С наилучшими пожеланиями и скоро увидимся



1 komentarz:

  1. Hi there, after reading this amazing post i am
    also happy to share my experience here with mates.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz uskrzydla<3
dziekuję...z całego mojego pyzatego serducha:)